Der vil være 700 par udgivet af Ronnie Fieg asics tilbud x Asics Gel Lyte 3,1 Super Green til en pris på $ 200. Der vil være tre forskellige udgivelser af 3.1 udgivet i løbet af dette år (med dette er først), og efter det vil de forsvinde for evigt, og silhuetten vil aldrig ses igen. Skoen løser lørdag den 21. maj på Kith Manhattan, Kith Brooklyn og KithNYC.com, og derefter senere hos United Arrows Sons Harajuku, Colette, Slam Ja "
Hænder ned en af de bedste pakker, jeg har set fra Asics sidst. Jeg er en stor fan af Gel Lyet 3, så hvert par er ret rent. Hvis jeg kun kunne vælge et par, ville det være det hvide med sort grafik.Asics samarbejder asics sneakers dame er nogle af de bedste i branchen. For yderligere at bevise min påstand, giver denne seneste tag-teamindsats med Undefeated på Gel Lyte 5 silhuetten et helt nyt udseende. Lad os se godt på Undefeated x Asics Gel Lyte 5 Disarray.
Med motivet asics nimbus dame af samarbejdet centreret omkring designprogression, der blev fundet på slagskibe i 1. verdenskrig, refererer Gel Lyte 5 s øvre Dazzle Painting som et camouflagesystem, der blev brugt til at beskytte disse meget skibe. Dette gøres ved at bruge en sort og hvid øvre kontrasteret af de grå og orange hits fundet overalt. Dual branding findes på områder som hæl og mellemsål. Forventes at falde den 13. maj, er dette et par, du glæder dig til at samle op? Lad os vide i asics gel kayano dame kommentarerne nedenfor.
Den hvide branding på hælområdet virker som den eneste form for kontrast på den øverste. Den bedste del af skoen ligger på den nederste halvdel af skoen, da en hvid spejlet mellemsål sidder oven på en tyggegummifarvet ydersål, der giver skoen et meget rent og skarpt udseende. Tilgængelig nu for $ 130, er dette en Gel Lyte 3 du ser dig selv at samle op?Skoen har sine fordele og ulemper. Fordele: Enhedens hele udseende. Ulemper: Den lærredskonstruktion, som jeg ikke kan snyde med.
Det er et dristigt udseende, men jeg er ikke helt sikker på, at det er nok til at få mig til at ønske et par. Jeg kan godt lide levende look på Gel Lyte 3, men valget af farver, der bruges på dette par, gør det virkelig ikke for mig.Forfatter s TakeJeg er en fan af silhuetten generelt. Jeg kan godt lide tonal henrettelser asics kayano dame og grafikken fungerer godt på de sorte og hvide par mere. Et andet solidt tilbud alligevel.
Der er andre alternativer til at vandre i gaderne på udkig efter et godt køb. Shopping online til et rimeligt prissat par designer sko er en. Dette er ideelt, fordi der ikke er behov for selv at forlade hjemmet for at finde det, du leder efter. Med internettet kan du finde alt du kunne ønske dig lige fra hjemmet. Dette gør shopping smagfuld til den mest macho-mandlige chauvinistiske, anti-shopping mand! Mens du handler, skal du huske på, hvad du hovedsagelig vil bruge skoene til.